Al van kinds af aan ben ik een echte ondernemer. Op mijn achtste verdiende ik een zakcentje door andere kinderen balletles te geven en op mijn zestiende runde ik een eigen, goed draaiend pannenkoekenrestaurant. Mijn eerste serieuze bouwgerelateerde bedrijf was BouwKennis (opgezet in 2002 toen ik 25 was). Met deze digitale database met marktinformatie en onderzoeksdata over de sector was ik een van de eerste internetondernemingen in de bouw. Na ook een vestiging in Duitsland te hebben opgestart verkocht ik in 2011 mijn aandeel in beide organisaties (jaaromzet circa € 1,5 miljoen) aan USP Marketing Consultancy. Vanaf dat moment wijd ik mij volledig als zelfstandige aan verandering en vernieuwing in de branche.
Die ondernemersgeest is vaak nodig om innovaties van de grond te krijgen. Ik ben altijd met nieuwe leuke dingen bezig en werk graag in projecten (liefst met een kop en een staart). Ik weet hoe je voortgang realiseert en kan een belangrijke rol spelen in de pionieringsfase. Ik houd druk op de ketel en zorg voor concrete resultaten.
Zelfstandig werken gaat mij goed af, maar ik ben ook sterk in het inspireren en uitdagen van deelnemers. Ook het vergroten en verbeteren van het relevante netwerk behoort tot mijn kwaliteiten. Ik weet vaak wat er speelt en wie waar mee bezig is. Ik ben gewend om op bestuurlijk niveau te acteren, maar ben wel van de actie. Niet alleen praten, maar vooral ook doen. Werken aan een concreet en ambitieus (gezamenlijk) doel is mij op het lijf geschreven.
Neem dan contact met mij op.
Neem dan contact met mij op.